#1 Skrevet Desember 30, 2013 Er det mulig å bygge om til fjernstyrt sentrallås på Golf 4? Har bare sånn vanlig nøkkel med VW-logo på, men skulle gjerne hatt sånn flip-nøkkel med fjernstyrt sentrallås Tenker da på orginal VW nøkkel, ikke noe Ebay-kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2013 jeg kjøpte ebay kit, flyttet over startsperra og slipte flip nøkkel. Funket supert. Og enkel montering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2013 har du noen tegninger eller url som forklarer hvor du skal koble deg til? lurer på det samme jeg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2013 Slev har jeg brukt rclick.co.uk med supert resultat på mine A4'r Bare send dem en mail å spør etter koblingskjema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2013 jeg kjøpte ebay kit, flyttet over startsperra og slipte flip nøkkel. Funket supert. Og enkel montering. Er det startsperre i de vanlige nøklene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2013 Slev har jeg brukt rclick.co.uk med supert resultat på mine A4'r Bare send dem en mail å spør etter koblingskjema. får man kjøpt bare nøklene og mottaker til bilen? Sånn at man bare kobler det på det orginale sentrallåssystemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2013 Ser jo egentli nå når jeg leser at man får kjøpt sett som man bare kobler på det orginale! Ser genialt ut, blir nok innkjøp av ett sånt sett! Er det foresten noen som har koblet automatiske kjørelys på Golf 4 før? Er en tyskimport bil, og jeg har en lysbryter liggende som er tatt ut at en norsk Passat, så lurer jeg på om det bare er å skifte bryteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?105762-Ettermontering-av-fjernstyrt-sentrall%E5s-G4&highlight=golf+fjernstyrt+sentrall%E5s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...