#1 Skrevet Desember 30, 2013 Ønsker å kjøpe baksete i skinn til G3, gjerne til dørene i skinn også! Fram stoler har jeg selv. Dette kan eventuelt byttes i baksete i skinn til passat 35i, og til dørene i skinn har jeg også! Max pris 1000kr eller bud. Dette er en G3 uten el-vindus heis. Send pm eller sms til 97002710! Jeg ble enig med en her inne om å kjøpe baksetet han hadde for 500kr, men jeg klarte å slette pm med info! Så om du kjenner til dette her, så send meg en sms!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2014 Ingen som har noe skinn interiør til G3 4-dørs?? Bump :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2014 Jeg har bakseter er vel meg du prata med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2014 Det var det og takk igjen for handel og respons 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...