#1 Skrevet Desember 30, 2013 Noen som har dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2013 har 2 strøkene grå da:) den svarte må jeg nok ha hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2014 ja, grå blir litt feil. dukker nok opp en svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2014 ja, grå blir litt feil. dukker nok opp en svart. var og kikka over delene istad har en svart hatthylle ( helt strøken) som jeg kan selge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2014 ok, men problemet blir vel frakt evt, for bor ikke akkurat i nærheten da. Skal en tur på høggern i morgen å se . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2014 ok, men problemet blir vel frakt evt, for bor ikke akkurat i nærheten da. Skal en tur på høggern i morgen å se . oki =) da får du si ifra i så fall da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2014 fant ikke noe på høgger. hva skal du ha for den og får du sendt med posten da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2014 den skal jeg ha 1000 kr for dem er nesten ikke og få tak i lengere kan høre om jeg får sendt den men trudde det ikke var noe problem =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2014 vel da... avventer jeg litt. Tenkte ikke bruke det på ei hatthylle med det første. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2014 helt i orden det vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2014 hur mycket gir du? har ei strøken svart hattehylle, med stropper og "gangjern" inntakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 4, 2014 byr 400kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 8, 2014 Bare et sparetips, jeg lakkerte en grå med en boks svart spraylakk. Den ble svart og fin, litt stiv i busta da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 9, 2014 vil ha det orginalt:) pluss stort sett like vanskelig å finne en i annefarge som er hel og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...