#1 Skrevet Desember 30, 2013 Noen som har noe ok tennkabler til salgs ? trenger minimum 1 stk .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2013 Jeg mener jeg har alle 5 etter at jeg konverterte til COP. Kan sjekke når jeg har tilgang til deleesken imorgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2013 Jeg har, men den korteste av dem er ødelagt :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2014 Har ett sett med magnscore kabler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2014 Magnacore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2014 Ok , pris på disse da ? passer dem ordentlig på orginal fordelerlok da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2014 Hei Vidar, beklager sent svar. Sjekket tennkablene men jeg vil ikke selge de til deg, rett og slett for skadet. (Bygget om 3b`n til 5 coil etter motorbrann) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...