#1 Skrevet Desember 30, 2013 heisann, har en 2005 mod audi A4 b7, derav vindushviskern har sluttet å fungere ordendlig, de vill ikke stoppe nede, men rett opp, noen som har noe forslag til hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2013 Står bilen din ute? Hadde en A4 b6 som viskerene ble rare på når det ble kaldt, trege og stoppet feil.. Men det var bare å få tinet den opp igjen, så funka den!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2013 Står bilen din ute? Hadde en A4 b6 som viskerene ble rare på når det ble kaldt, trege og stoppet feil.. Men det var bare å få tinet den opp igjen, så funka den!! Tipper det her er fordi motoren er full av drit som fryser. Er verdt å sjekke det hos OP. Hvem er det som hvisker på ruta forresten? (sorry, bare MÅTTE). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2013 Er 3+ ute så tror ikke de har fryst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2013 får du viskerene til å gå om du hjelper de eller er de helt døde?... evt relè,sikring eller hendel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2013 Er 3+ ute så tror ikke de har fryst Du kan fortsatt ta en titt på stagene som går til viskerne. Den hender det blir litt korrosjon der, slik at de går tregere og oppfører seg rart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2013 Hvisker på ruta HAHAHHAA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2013 Viskerene går fint, men i stedet. For å stoppe i bunn av ruta stopper de rett opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 31, 2013 Eg hadde samme problem på min i sommer, du må nok bare demontere hele viskermekanismen for og pusse ned gjennomføringene dine og smøre de på nytt igjen. De var grodd helt fast på min, som resulterte i at eg vred festet til motoren. Bare demonter og rengjør, så setter du den på rett plass på motoren igjen . Eventuelt, så kosta vel en ny mekanisme litt over 1000 lappen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...