#1 Skrevet Desember 31, 2013 (endret) Har fått tak på enda ei CYT kasse. Slik jeg forstår det er dette blant de grommeste originalkassene man kan sette på sin S6/4 C4 og kanskje flere modeller. Kassen har lengre utveksling på 4-5 og 6 gir. Dette gir meget lavt turtall på de siste girene. Vil tro at dette passer bra på alt fra original motor og oppover. Jeg har selv ei slik kasse på bilen min, og turtallet på 6.giret er 1900rpm/100kmt og 3000rpm/160kmt. Denne kassa senket mitt bensinforbruk med 0,2liter/mil ved langkjøring. Kassen kommer til Halden i nærmeste fremtid, og vil bli tatt med hjem når jeg kjører hjem fra jobb i Ålesund, ca midt i februar. Kan derfor fritt leveres mellom Halden - Oslo - Kristiansand. Kassa er kjørt 195.000km. Den kjøpes av en forhandler, og det burde da etter norsk kjøpslov være 6mnd? garanti på den. Har fått opplyst av kassa har vært åpnet for inspeksjon, og funnet i god stand. Ta kontakt på: Pm / trondivar.trondsen@nov.com / 90137554 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2014 Får også tak på andre kasser. DQT, FTM, ENV og overhalte FPN. Ta kontakt om det er interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2014 Denne linken overtar: http://forum.vacn.no/showthread.php?266175-01E-6-trinns-girkasser-til-salgs-DQT-ENV-FTM-CBL-og-FPN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...