#1 Skrevet Desember 31, 2013 Er det likens drivaksel på fwd og quattro? Høgre framme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2014 Ja det er det nok, kan ikke se for meg hvorfor det ikke skulle være det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2014 Min hoppa(?) Ut rett før midnatt ! God start på året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2014 Hoppet av? Hvordan er det mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2014 sikker på at det ikke var drivleddet gikk åt skogen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2014 Det skal godt gjøres at den bare hopper av, må ha skjedd noe muffins med drivknuten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2014 Det kan godt hende, var mørkt og eg hadde ei dårlig lommelykt. Skulle opp ein bratt høgresving so kom det masse rare lyda, fann dinna låseringen liggandes ned på bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2014 Jeg har en drivaksel forann fra en 98' 1.8TQ liggende om du skulle være interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2014 Godt mulig at den hopper av låsespindelen ja Har skjedd meg flere ganger. Men 1.8T AJL 180hk fwd har større knuter enn "vanlig" quattro. Også omtalt som 1.8"turbosport. Resten skal ha samme størrelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2014 og det er fyfy å slepe den no ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 1, 2014 Stikkakslingen jeg har liggende er ikke fra min bil jeg kjøpte den fra en AEB quattro, men den passet ikke på min ajl som du sir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 2, 2014 Kva er det som gjer at det blir null framdrift ? går all krafta til den ødlagte drivakselen? kjekt å vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 2, 2014 Du har en åpen diff, som gir da kraften til der det er minst motstand. Det vil si at all kraften går til det hjulet der stikkakselen ikke er montert. Samme blir det hvis et bakhjul og et forhjul står hvis du har parkert på en snøhaug med quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 2, 2014 Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 2, 2014 Noken som veit kor long den skal ver ? ser der er 3 forskjellige lenger på dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 2, 2014 Du har en åpen diff, som gir da kraften til der det er minst motstand. Det vil si at all kraften går til det hjulet der stikkakselen ikke er montert. Samme blir det hvis et bakhjul og et forhjul står hvis du har parkert på en snøhaug med quattro Løsningen er full gass og bremse nok off topic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...