#1 Skrevet Mai 28, 2005 Begynner å bli gammel Har tatt av caliperene foran for lakkering (S6 calipere). Caliperene ble fine de ... men jeg husker ikke hvilken side den enkelte caliper skal på. Enkleste måte å forklare meg dette på, er å fortelle meg om luftenippelen skal stå oppe eller nede når caliperen er montert! Altså ... skal luftenippelen peke opp eller ned når caliperen er montert på fjærbenet? Takker så mye for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2005 Luftenippel skal alltid peke opp, siden luftboblene går opp også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2005 : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2005 Begynner å bli gammel Har tatt av caliperene foran for lakkering (S6 calipere). Caliperene ble fine de ... men jeg husker ikke hvilken side den enkelte caliper skal på. Enkleste måte å forklare meg dette på, er å fortelle meg om luftenippelen skal stå oppe eller nede når caliperen er montert! Altså ... skal luftenippelen peke opp eller ned når caliperen er montert på fjærbenet? Takker så mye for svar! hm..... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha bra preebs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2005 hm..... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha bra preebs Ja-am sånn er det hår man er hobbymekaniker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2005 Luftenippel skal alltid peke opp, siden luftboblene går opp også.. Er calipere som har luftenippelen ned og, dessverre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2005 Er calipere som har luftenippelen ned og, dessverre....[/php] Da har man vel oppe og nede, som på enkelte mange stemplete caliptere. Kun ned fungerer dårlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2005 [/php] Da har man vel oppe og nede, som på enkelte mange stemplete caliptere. Kun ned fungerer dårlig... Her er det jo oppe og nede ja, for de kan brukes på både høyre og venstre side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...