Anbefalte innlegg

Min Passat 2.0 TDI 170 hk -07

Den starter ikke lett om morgenen etter natta , men etter den er startet en gang å så stopper den så starter den mye lettere.

Har skiftet glødde pluggene.

Går de med vagkomen å måle drivstoff trykke i railsen , om den mister trykke over natta.

Har noen vert borti samme problemet og funne ut av de ? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke en 07 passat 2.0tdi 170 hk pd motor? Isåfall er det ikke noe rail og måle trykk i. Ta en diagnose først

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan det starte ved varmt motor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da virker de som de er alt i orden.

Ladet batteriet over natta , da virket de som om de var mere fut i motoren under startinga .

Skal skifte batteri .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da virker de som de er alt i orden.

Ladet batteriet over natta , da virket de som om de var mere fut i motoren under startinga .

Skal skifte batteri .

Jeg byttet batteri (etter 5 år og mange "sløve starter") og etter bytte så er bilen som ny! Så her er det bare å glede seg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte eg skulle bare legge inn en bekreftelse her, da eg og sleit med kald start på bilen, men dette er da snakk om en Touran 170hk,

Skiftet gløde plugger og lavtrykks pumpe, samt filter, uten noe bedre resultat,

Her viste det seg at det var batteriet som var litt slakt, selv om verkstad målte BRA resultat på apparatet sitt.

Kjøpte det største batteriet eg fikk plass til, slik at eg slepper det tullet mer

Håper det kan hjelpe noen, slepp en å google seg i hel for å finne ut av problemet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.