08 Transporter T5 4M kort m/2 dører - 105000kr+omreg

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg legger ut Transporteren her før den havner på finn.no.

Dette er en 08-modell (reg vinteren 07), med 2,5 TDI på 130hk (chippet til ca 170hk), 6-trinns manuell og 4Motion.

Den har skyvedører på begge sider, og vindu i høyre dør (for å kunne sjekke blindsonen).

Den har PT gått 245000km, langkjørt av nåværende eier. Forrige eier var arbeidskoordinator i Buskerud, og brukte bilen både på jobb og privat.

EU-ok høsten 2013 med bl.a nye bremseklosser foran (opplyst av forrige eier).

Servicehefte fulgt opp til ca 180000km, tok selv en service på den når jeg kjøpte den i august/september 2013, der jeg byttet:

-olje

-oljefilter

-luftfilter

-kupefilter

-lyspærer

 

Har også byttet frontrute (steinsprang), bakrute (rygga på en gjenstand) og fått profesjonelt tonet rutene i lasterommet.

 

Minus:

-Forrige eier hørte innimellom en plystrelyd fra motor, og fikk verkstedet til å sjekke. De mener det er en liten sprekk i eksosmanifold som kan til dette. Han gjorde ikke noe med det, ikke jeg heller.

-Noen bruksmerker har jeg arvet: bulkete venstre framskjerm, mindre bulk bakre høyre hjulbue, riper på begge skyvedører (se bilder). Ingen av disse skadene har utviklet seg til rust. Noe steinsprut i front.

-slitt et lite hull i sidestøtten på førersetet.

 

Prisen er inkl årsavgift for 2014.

 

 

IMG_0169_zps9ae0d6ef.jpg

 

IMG_0170_zpse4e9d877.jpg

 

IMG_0171_zpsaeca5bf2.jpg

 

IMG_0172_zps18e7f958.jpg

 

IMG_0173_zps598fe564.jpg

 

IMG_0174_zps15540a5e.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump!

 

Ligger nå med nyere bilder på finn. Ganske pen i lakken om man ser bort ifra litt steinsprut i front, og noen riper på dørene.

Kommer til å levere den inn på Møller til salgssjekk iøpet av en ukes tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.