#1 Skrevet Januar 2, 2014 (endret) Hei Skulle skifte hjullager bak på Audien min med innkjøpt hjullagersett Men stoppet opp når det nye ikke var likt det gamle... Men når jeg ser på mekonomen, biltema og ebay sine sider så ser flere slik ut? http://www.ebay.de/itm/MAPCO-Wheel-Bearing-Kit-AUDI-A6-Avant-4A-C4-2-5-TDI-/111112376971?nma=true&si=w2IaU2uP0QKrg%252FyLYt78bGj7awQ%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 Er det jeg som er skeptisk eller er det bare til å bytte dem eller? Ser på bildeler.no at de selger løse hjullager bak også. Er det stor forskjell på mengden arbeid dersom jeg kjøper et sett iforhold til kun hjullager og bytter dette? Kunne også tatt imot litt tips dersom ABS sensor må tukles med når hjullageret byttes? Har allerede klart å ødelegge begge fremme når jeg skiftet dem Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2014 Tror jeg fant ut årsaken her selv når jeg snakket med Hellanor Skille i April 1997 med Audi A6. Før april var det åpent hjullager. Etter April ble det lukket slik som er kjøpt inn:p (Min er ferdigstillt 29.02.1997 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2014 Ja, du har fått hjullager til en C5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...