#1 Skrevet Januar 2, 2014 Jeg har for en stund tilbake byttet clutch, svinghjul og utløserlager på en Seat leon mk1. Problemet er at jeg glemte å lufte/fylle på olje på utløserlageret før jeg skrudde alt sammen og satt motor og kasse inn i bilen igjen.. Er det mulig å få det til å fungere som det skal uten å måtte ta alt ut igjen? Har også problemer med å få t-stykket til å klikke seg inn på det nye utløserlageret.. Noen som har noen tips? Lite lyst til å pelle alt ut igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2014 Det slipper du heldigvis. 4motion du har bytta på? Det du gjør er å lufte med ei sprøyte med en tynn slange. Trykk den inn så langt ned i slavesylinderen du klarer, helt i bunn helst. Så presser du bremseveske inn den veien og mater fra bunn og oppover. Jeg må lufte clutchen på denne måten vanligvis. Brukt ei vanlig sprøyte og en bit av en gammel ledning jeg har dratt ut innmaten av. Mer info her: http://www.r32oc.com/topic/32083-non-returning-clutch-pedal/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2014 Er 4motion system ja Herlig! Der redda du meg for mange timer gitt Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2014 Bare hyggelig. Gjør operasjonen 4-5 ganger å luft så clutchen på nytt så skal det være gudd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...