#1 Skrevet Januar 2, 2014 (endret) Hei. Jeg har et digifiz til Audi urquattro (grønnetypen) som jeg kjøpte fra Tyskland på ebay og jeg veit ikke om det virker, er det noen her som kan hjelpe meg å få testet det? Mvh Olav G 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2014 Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2014 Ingen som har en UR eller materiell til å teste det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2014 Evt skjemaer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2014 er det ingen her med en UR med digifiz som kunne tenkt seg å kobla ut sitt og koblet til mitt for funksjonstest? trenger sårt hjelp her .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2016 Ingen som kan hjelpe en stakkar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2016 For URQ heter det digi dash. Digifiz er for VW Golf. Du skal få liv i det ved å koble til 12v og jord, mulig også et annet aktiverings signal.. Detaljer kan du finne her: http://www.t85q.com/digiDashDiags.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...