#1 Skrevet Januar 2, 2014 Jepp, som tittelen sier.. Skal bytte til en annen chippet hjerne. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2014 Om jeg ikke tar feil ligger den under teppet nede ved føttene til passasjeren foran. Man må klippe opp teppet for å komme til, men det skal ikke være synlig etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2014 Det sitter på høyre side foran høyre sette eller høyre dørstolpe under plast deksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2014 Som Frank sier, rett under teppet, under en plate foran bena til passasjeren. Du snitter litt ned i teppet ved 'hakket' som er ved venstre ben, og jeg synes det er enklest å få den ut hvis jeg tar ut plastdekselet på A-stolpen. Pass på å ikke ødelegge stussen til trykkmåleren, slangen kan sitte litt bra! Resten står her: http://sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vpin.html#s4motins 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2014 Om jeg ikke tar feil ligger den under teppet nede ved føttene til passasjeren foran. Man må klippe opp teppet for å komme til, men det skal ikke være synlig etterpå. Det går uten å klippe om du løsner litt deksler rundt døren. Da skal man klare å bøye teppet nok bakover Fikk det ihvertfall til opptil flere ganger på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...