Hvor sitter hjernen på 95` S6 2.2t Avant?

Anbefalte innlegg

Jepp, som tittelen sier..

Skal bytte til en annen chippet hjerne.

Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke tar feil ligger den under teppet nede ved føttene til passasjeren foran. Man må klippe opp teppet for å komme til, men det skal ikke være synlig etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter på høyre side foran høyre sette eller høyre dørstolpe under plast deksel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Frank sier, rett under teppet, under en plate foran bena til passasjeren. Du snitter litt ned i teppet ved 'hakket' som er ved venstre ben, og jeg synes det er enklest å få den ut hvis jeg tar ut plastdekselet på A-stolpen. Pass på å ikke ødelegge stussen til trykkmåleren, slangen kan sitte litt bra!

Resten står her: http://sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vpin.html#s4motins

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke tar feil ligger den under teppet nede ved føttene til passasjeren foran. Man må klippe opp teppet for å komme til, men det skal ikke være synlig etterpå.

Det går uten å klippe om du løsner litt deksler rundt døren. Da skal man klare å bøye teppet nok bakover :) Fikk det ihvertfall til opptil flere ganger på min :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.