#1 Skrevet Januar 2, 2014 Hei! Har problemer med håndbrekk på rs2 som alle andre. Dette er et kjent problem, og ja jeg vet det ligger tråder om det her fra før. Men blir ikke så mye klokere. Rettere sakt så funker det ikke i det heletatt per nå Det jeg er ute etter er informasjon fra noen som faktisk har fått til en løsning å justeret dette så det blir 100%, og en holdbar løsning Gjerne med bilder, hva har dere gjort for å få dette bra? Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2014 Jeg regner med at du er klar over at RS2 har bremsesko inne i bremseskiva, altså har det null betydning om skivene,caliperne og klossene dine er nye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2014 Det er jeg fullstendig klar over ja...veit det sitter bremsesko bak. Har hatt masse gammle biler med quattro, så vet hvordan bremsene på forskjellige fungerer, men dette rs2 håndbrekket blir jeg ikke klok på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2014 Skal jo være ganske rett fram skruing detta her Ta av skivene bak og sjekk tilstand på sko, er jo ikke sikkert det er igjen noe belegg på skoene, eventuelt kan det jo være at mekanismen til skoene sitter fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2014 (endret) Takk for svar. Jeg får prøve å smøre opp med litt kobberpasta på alle bevegelige deler, og justere ordentlig. Skoa ser tilsynelatende meget bra ut. (synes dog de kunne valgt audi i stedet for porscheløsning på håndbrekk:p) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2014 Takk for svar:) Jeg får prøve å smøre opp med litt kobberpasta på alle bevegelige deler, og justere ordentlig. Skoa ser tilsynelatende meget bra ut:) (synes dog de kunne valgt audi i stedet for porscheløsning på håndbrekk:p) Nå vet jeg ikke om VAG-biler med vaier på caliper akkurat er noe bedre fra samme årgang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...