#1 Skrevet Januar 2, 2014 (endret) 800,- Brukt 400 mil. Selges da jeg skal ha et annet oppsett. Fungerer utmerket. Dobbel så stor som Forge 007 Rå resirk for råe biler 97681743 The Forge Supersize valve has been specifically designed and engineered to offer extreme flow rate capability, where only the largest valve will do. Often when engines have been tuned by installing larger turbo's , software upgrades, and many other boost increasing modifications, improved turbo response can be achieved by fitting the Forge Supersize valve which has the advantage of a greater internal mass air flow specification utilizing an amazing 50mm (2") internal bore and an aerodynamic piston to direct the air through the large 40mm inlet and discharge ports (1 5/8"). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2014 Om du er åpen for ett bud kan jeg starte med 500. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2014 Notert. Det er fin pris iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2014 Byr 600 jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2014 700:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2014 Bud notert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2014 800 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2014 hehe. Ja, jeg lar den stå ut kvelden. Ingen over 800, så får du en fin ventil i posten Rune. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2014 900:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2014 (endret) SOLGT ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...