Felger til A4 Allroad - noen med innspill/tips

Anbefalte innlegg

Hei, er på utkikk etter sommerfelger til A4 Allroad som er senket 35mm. Ønsker hjul som fyller opp skjermene :)

 

19 eller 20" ?

Bredde 9-10" ?

Folkelig pris !

Liker konkave felger på disse bilene !

 

Usikkerheten er design og hvorvidt man skal ha like brede felger foran som bak. Vil eks. 10" bred felg foran gi dårlige kjøreegenskaper? Eller??

 

Kom gjerne med innspill, forslag og erfaringer.

 

Som eksempel har vi denne TSW felgen i 9,5×19 et32

 

a9adu8a8.jpg

 

Og denne TSW felgen i 10×20 et25 og 8,5×20 et25

 

jure9ady.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilens høyde er relevant, og er lik denne som har samme H&R fjærer. (bilen er forøvrig hellakkert Kondorgrå)

 

ehyzumuj.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det er Zito felgene på den røde du mener. Fine de ja, men nå kler jo den bilen der alt :)

 

Ønsker flere tips på felger eller hvor vi får gode priser på felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen Magne, flott bil du har!! Her hadde du mye kjekt ja, takker og bukker :) Hva tror du om TSW felgen i 10x20 lenger oppe da? Fant bilde av disse på bil nå...

 

ymagyby5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det:)

 

De felgene på nederste innlegget er ikke min type felger, "kant"felger slik er ikke min smak:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff de der Roger :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du skal ha kantfelger bør det ikke være mye luft i hjulbuen etter min smak :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.