Anbefalte innlegg

Skal ha meg et nytt senkesett til bilen min fordi den er for lav som den er og demperene bak er gåene.. Noen som har tips til meg om valg av merke og senking? Vil ikke senke for mye for jeg skal ha plass til 265/30-19 bak og 235/35-19 fremme uten at det skal subbe... Høydejusterbart er aktuelt, er ikke interessert i å ha det så stivt i og med at jeg skal ta vare på felgene mine.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R lager et sett spesielt til 200 20v. Nummer 29800.. :)

 

Har forresten et ubrukt slikt sett liggende som jeg skal selge, hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dempere og fjærer? Hvor mye senker det? Komfort eller steinhardt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare fjærer, senker 40 mm foran og bak. Blir vel fast, men langt fra steinhardt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Må finne ut hva senking jeg har nå for hvis det er 40 kan jeg ikke ha mer enn 20. men hvis det er 60 eller 80 så går det fint med 40. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pris hadde du tenkt for det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har et 65/40 sett stående på nå.. Bilen vil vel sige nedpå litt hvis demperne er gåen? Er litt ulyder bakfra så tror jeg bytter demperne og ser.. Det er jo bak det er dårlig plass og der er det jo 40mm. Sachs demperne til Bildelsenteret er de noe å satse på? Billig hvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.