#1 Skrevet Januar 3, 2014 Er det noen som vet hvor du kan få kjøpt nødvendig ledningsnett for og bygge om til 5 coil på en Audi S2 3B? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2014 Hør med Jonus. Han lager ledningsnett til det meste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2014 Hør med Jonus. Han lager ledningsnett til det meste Kan være en god ide og kontakte Jonus ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2014 Kan være en god ide og kontakte Jonus ja:) Erfaringsmessig så er det alltid en god idè hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2014 Jeg har faktisk alt liggende for å bygge om til 5 coiler på 3b, var inne på tanken om å gjøre det selv. Men slo det fra meg da jeg måtte bytte om på mange av pluggene på hjernen. Tanken var den gang å bytte hjerne fra 3b til aby og da legge opp de andre pluggene i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...