#1 Skrevet Januar 3, 2014 (endret) Har et snodig elektronisk problem med S4´en som er pre-facelift. Igår så slutta plutselig vindusviskere, blinklys, lyset i knappene til tåkelys og varme i bakruta å fungere (meget mulig selve funksjonen også) Langlys, fløyta, AC og nødblink, fungerer forøvrig. Har lest av feilkoder med VAGCom men det kom ikke opp noen. Dette ligger vel kansje under central elec. knappen i VAGCom? Denne kom jeg forøvrig ikke inn på. Har også sjekket sikringer, og de er hele og fine. Jeg håper dette er noe så enkelt som et relè, da bilen er solgt og jeg skal overlevere den til kjøper ganske snart.. Noen tanker eller innspill rundt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2014 Hei ! Opplevde dette med min gamle A4 96-modell. Der var det et relè som var brent, sitter under rattet/sikringsboksen. Husker desverre ikke navnet på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2014 Hadde også et lignende problem en gang. Der var det tenningslåsen som var defekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2014 Takker for raske svar. Ja det er vel anten relè eller tenningslås (bakstykke). Det enkleste er vel relè så håper på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2014 Kjøpte nytt avlastingsrelè med delenr 4HO 951 253 og dette løste problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...