#1 Skrevet Mai 28, 2005 er en b4. Kjøpte dem hos sharif. Asa dm3 7,5x18 med 225/40 dekk. Rister litt med sakte fart, forsvinner og kommer tilbake rundt 70 km/t. Hva kan det skyldes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2005 Har Sheriffen husket å balansere hjula dine?Evt.har du etterdradd hjulboltene dine etter hjulskifte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2005 Ubalanse i de. Stopp hos en "skikkelig" forhandler og få de balansert skikkelig. Sjekk også lufttrykk samtidig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2005 Riktig som nevnt over, sjekk lufttrykk, balanseringa og om felgene er "ordentlig" skrudd på... (har selv klart å skru på den ene felgen litt skjeivt en gang ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2005 jeg vil tro det er avbalanserigen dette kommer av. Når jeg jobber for shariff hadde vi 5-10 kunder i uken som kom inn med samme problem som deg. grunn til dette er at mange av felgpekkene blir ferdig mont. på felg og da blir avbal. dårlig. men, dra evt opp til sharif og ta med deg kvitt. så fikser gutta der det gratis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2005 husk å skru til hjulboltene skikkelig etter dekksifte på sharif. Var oppe hos sharif å fikk på nye dekk, kjørte hjem, ca. 5 mil og merka at noe ikke var som det skulle. Samtlige av hjulboltene var så løse at jeg kunne stramme dem minst ca. 2 runder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2005 husk å skru til hjulboltene skikkelig etter dekksifte på sharif. Var oppe hos sharif å fikk på nye dekk, kjørte hjem, ca. 5 mil og merka at noe ikke var som det skulle. Samtlige av hjulboltene var så løse at jeg kunne stramme dem minst ca. 2 runder... dæven, det kunne ha blitt stygt !!! De gutta stresser, så best å dobbelt sjekke med engang etterpå, gjerne svingen etter shariff hehe Jeg kjøpte nye dekk der og de måtte jeg balansere på nytt etterpå.... det var vistnok store differ der ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...