Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd disse på Passat 3b?

3a4yvudy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig passform Marius, brodern har de liggende, endte opp med samme som meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig passform Marius, brodern har de liggende, endte opp med samme som meg

 

Er i ferd med s6 lys selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har s6 lys selv og er veldig fornøyd med dem :) Kan ikke sammelignes med billig crap fra biltema :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte sånne på bilen til min far.. kjørte et halvt år og da var lyktene matte innvendig av at de ikke tålte varmen.. Lyktene må også limes på gitterene, samt flytting av orginal horn får å få plass..

Måtte også skjære litt av festene som de orginale gitterene sitter i for at de skulle passe, og måtte til med strips og tec7 for å feste de.

Nå kjører han med billig-lykter fra biltema og lyser både bedre og holder fortsatt etter et års bruk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte sånne på bilen til min far.. kjørte et halvt år og da var lyktene matte innvendig av at de ikke tålte varmen.. Lyktene må også limes på gitterene, samt flytting av orginal horn får å få plass..

Måtte også skjære litt av festene som de orginale gitterene sitter i for at de skulle passe, og måtte til med strips og tec7 for å feste de.

Nå kjører han med billig-lykter fra biltema og lyser både bedre og holder fortsatt etter et års bruk..

 

Ok.

 

Gått for s6 led lys jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.