#1 Skrevet Januar 3, 2014 Heisann! Lurte på om noen kunne tenke seg hva som feiler bilen min. Symptonene er att da jeg starter den, starter bilen men sløkker seg igjen med en gang.. Hjernen er ikke blitt våt eller noe, og defa pakka røska jeg av idag. Startsperre lampa lyser heller ikke etter bilen har vert igang.. Kan minne om gåen hjerne, men syntes det var noe rart og da dette skjedde mens jeg sto på tomgang, sløkte bilen og da ville den ikke etter det Setter stor pris på all hjelp og svar! Mvh Frank Kjøsnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2014 Du kan prøve med reserve nøkel eller kobler til diagnose aparat eller feilsøke manuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2014 har prøvd feilsøking men får ikke opp noe relevante feilkoder.. har ikke reservenøkkel men har sjekket verdiene til nøkkelen og det stemmer. usikker på om det kan vere ledningsbrudd på startsperra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2014 etter en del feilsøking har det kommet fram at nøkkel og startsperre godkjenner oppstart, men ecu er uenig i dette. så i morgen skal jeg bytte ecu i håp om att den er gåen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...