Gløding,turteller virker ikkje.

Anbefalte innlegg

Gløding kjem ikkje når eg vrir rundt nøkelen kun batteri lyset som virker, når eg får start på den til slutt virker ikkje turteller eller klokke,km.stand. klokko virker ikje heile tatt nåken som vett ka det kan verra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde noen tilsvarende symptomer på min A80 TDi. Der var det en sikring som var gåen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikringen er ikkje gåen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså.. Jeg sjekket alle mine sikringer. Jeg fikk et verksted tilogmed til å sjekke sikringene mine for meg. Jeg kjørte i flere mnd'er uten instrumenter, uten gløding og med rare reaksjoner på kupelyset.

Sikringen satt under et "motor" deksen i sikringsboksen. Jeg trodde det bare var releer under der. Men jammen var det ikke to sikringer og..

Det er jo tydligvis et elektrisk problem du har og. I min søken byttet jeg og den plastdingsen på tenningen. Skru av deklsene rundt rattet, og ta ut tenningslåsen. Bakstykket der er i plast/bakelitt og det sprekker. Da blir det dårlig kontakt. Det kan også være det på din bil.

Lykke til videre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde noe liknende problem på min 95mod Passat. Ingenting fungerte bortsett fra varsellampa på temperaturen. den lyste hele tiden.

Problemet der var at loddepunktene i instumenttavla var dårlige.

Vistnok et standardproblem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså.. Jeg sjekket alle mine sikringer. Jeg fikk et verksted tilogmed til å sjekke sikringene mine for meg. Jeg kjørte i flere mnd'er uten instrumenter, uten gløding og med rare reaksjoner på kupelyset.

Sikringen satt under et "motor" deksen i sikringsboksen. Jeg trodde det bare var releer under der. Men jammen var det ikke to sikringer og..

Det er jo tydligvis et elektrisk problem du har og. I min søken byttet jeg og den plastdingsen på tenningen. Skru av deklsene rundt rattet, og ta ut tenningslåsen. Bakstykket der er i plast/bakelitt og det sprekker. Da blir det dårlig kontakt. Det kan også være det på din bil.

Lykke til videre!

dei 2 sikringane kor er det dei ligge i sikringsboksen? framme der som rele og dei vanlige sikringane står elller på baksido der ledningane kjem inn?

Takk for alle tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.