Golf MK7 med halogen lamper !

Anbefalte innlegg

Kjøpte dessverre ny Golf 7 uten xenon og led ! : bh :

 

Finnes det noen andre pærer som kan settes i for å få blåere/bedre lys ? : klø :

 

På forhånd takk !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blåere lys er strengt tatt ikke synonymt med bedre lys ;)

 

Jeg ville gått for Osram Nightbreaker plus, da får du et hvitere lys som er litt bedre enn de originale pærene. Men ikke forvent all verden, men hakket bedre er de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blåere er for look`en sin del :-)

Og kanskje viktigere en bedre lys ;-)

 

Ut fra deg jeg har googlet frem er det H7 i kjøre lys og H15 i langlys/DRL på denne ?

 

Hvordan er det med aftermarket xenon ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville hørt med Tomas/Ludovit Kovac om originale bi-xenon lykter med LED, er ikke sikkert prisen er så avskrekkende. De fikser jo OEM baklykter med LED til 5k.

 

I følge Osram sin pæreguide er det H7 i nærlys og H15 i fjernlys ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig å få xenon i både H7 og H15, det er faktisk begynt å komme ettermarkedspærer i H15 nå også på Ebay.

Men det stor spørsmålet er jo hvorfor i all verden du kjøpte den med halogen?!? : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må også stille spørsmålet, hvorfor i all verden kjøper folk biler uten xenon den dag i dag, så liten som den ekstra kostnaden egentlig er..? :confused:

Dette har jeg lurt på mange mange ganger.. Beklager OT da men.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ikke jeg som bestilte denne ny ! da hadde jeg nok huket av for Xenon og LED ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må også stille spørsmålet, hvorfor i all verden kjøper folk biler uten xenon den dag i dag, så liten som den ekstra kostnaden egentlig er..? :confused:

Dette har jeg lurt på mange mange ganger.. Beklager OT da men.. :P

 

Tja jeg hadde halogen lykter på min multivan. Bytta til originale xenon og fikk dårligere nærlys. En god halogenlykt (stor reflektor) kan nok være vel så bra som xenon. Og ja, jeg har helt nye pærer i xenonlampene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.