#1 Skrevet Januar 5, 2014 I ok stand, men lakk litt i fra den ene flensen. Tror jeg har et nytt "lokk" til den.. Usikker på koden, men det kan jeg sjekke. Kassen har kjørecomputertilkobling.. Tatt fra en 1,8 gti. Står i Molde og går til førstemann med et par 100 lapper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2014 skulle gjerne tatt den jeg endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2014 Kan sikkert sende den, men det blir vel dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2014 gjør nok det om ingen skal nedover til oslo da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2014 Kan også hvere int i kassa.Skal prøve å få henta denne gangen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2014 Kassen går til førstemann med et greit bud og en plan for frakt/henting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2014 Jeg kan hjelpe med frakt til Karihaugen iaffal. Du trenger ikke være fremmed selv om du stakk tidlig fra verkstedet Endre. Bare tapp av evt olje før transport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2014 Vil ikke være til bry vet du:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2014 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...