Montering av speilkapper - Audi a4 2007m

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som har erfaring med bytte av speilkapper på 2007 mod a4, har kjøpt nye men er usikker på hvordan man får av speilglasset? Takknemlig for svar.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Tom Erik og velkommen til klubben :)

Vipp speilet (opp eller ned) så mye du får til med bryteren inne i bilen. Deretter er det bare å ta tak i øverkant eller underkant (Viktig at du ikke bryter på sidene da det kan knekke veldig lett) av speilene å dra det fast og bestemt men forsiktig ut. Selve speilet er kun klipset fast. Inne i speilhuset ser du skruene som holder kappene på plass.

Forøvrig er denne tråden lagt på feil sted men det fikser en moderator sikkert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for meget raskt svar og hyggelig velkomst:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare hyggelig, veldig bra klubb dette vet du ;)

Forøvrig kan jeg nevne om du har varme i speilene så er det en ledning festet på baksiden av speilet, denne napper du bare forsiktig ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da satser jeg på bytte i morgen, tusen takk for hjelpen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det bare er ett skruefeste på speilkappene jeg kjøpte på NBS, noen som vet om det er det på de originale også? og hvordan kappene evt taes av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk som en drøm, takk Bjørn:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert - bare hyggelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.