#1 Skrevet Januar 6, 2014 Vurderer å kjøpe wci cc10 felger til min audi A6 1999 modell. Jeg vil ha 8,5" fremme og 9,5" bake. Noen som har forslag om hvilket innpress jeg skal velge for at de skal passe best mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2014 ET rund baut, evt 40 bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2014 Et 40 fremme og bak? Tror du det går bra med så brede felger på denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2014 Et 40 fremme og bak?Tror du det går bra med så brede felger på denne bilen? ET35 på 8,5 toms felg er bankers på alt av A4, A6, Passat etc fra den tida. Vet ikke eksakt hvor mye plass det er innover bak før det butter, men ET35 bygger litt langt ut, så derfor jeg foreslo ET40. Felgbredden burde gå fint, men dekkene kan ikke være for vrede, ville valgt 235. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2014 Takker for svar. Da satser jeg på et 35 fremme og et 40 bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...