#1 Skrevet Januar 7, 2014 Siden Derbyen nå blir breddet og det blir bredere hjul selger jeg de gamle. Felgene er 3 år gamle Interaction 7x15 med nesten nye 165/45-15 nankang dekk, dekkene har sittet på bilen en sesong, men bilen har vært ute av garasjen tre ganger og en liten tur på bane etter at dekkene ble lagt på, så slitasjen er ubetydelig. Impress er jeg usikker på, men de passer fint på det meste av VAG med 4x100 boltsirkel. Kan evnt få sjekket det opp, tipper rundt ET35 et sted. Pris: 4500,- bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2014 Ingen som har lyst på fine hjul til bilen sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2014 Solgt?sender du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2014 Solgt for lenge siden. Posten om at jeg hadde solgt ble borte sammen med deler av forumet her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...