#1 Skrevet Januar 7, 2014 Som tittel sier, på hvilken ET blir felgen flush med skjermkanten om man kjører med 8.5 brei felg på en 2008 Audi A5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2014 Vet ikke svaret på 8,5, men 11x20 ET 28 er akkurat ved kanten. Se i tråden min om du vil se bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2014 Vet ikke svaret på 8,5, men 11x20 ET 28 er akkurat ved kanten. Se i tråden min om du vil se bilder. Hmm, det betyr at man må ha ET0 på 8.5 felg for å få det flush, om denne siden stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2014 Det stemmer nok det, eller -3.8 for at det er 100% likt som 11 et 28 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2014 Det stemmer nok det, eller -3.8 for at det er 100% likt som 11 et 28 Hmm, blir litt av noen spacere jeg må kjøre på med da, får kanskje se meg om etter en annen løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2014 8.5 er jo litt puslete på en a5 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2014 8.5 er jo litt puslete på en a5 da Joda, det var mest for å få brukt noen hjul som jeg hadde liggende, men ser ut som det blir noe bredere ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2014 har 9,5 ET 35 på vinter på min, er midt under bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2014 har 9,5 ET 35 på vinter på min, er midt under bilen Men er det ikke mye bedre plass bak enn foran på A5 da, dvs det som flusher foran stikker langt inn bak? Greit med 11 tom men det betyr ikke det samme som at man må ha ET 0 på en 8,5 toms felg. Ville sagt at ET25 foran og 15-20 bak nok er ok for mannen i gata. Målet med disse felgene var vel ikke å ha de kuleste hjula i landet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 7, 2014 Men er det ikke mye bedre plass bak enn foran på A5 da, dvs det som flusher foran stikker langt inn bak? Greit med 11 tom men det betyr ikke det samme som at man må ha ET 0 på en 8,5 toms felg. Ville sagt at ET25 foran og 15-20 bak nok er ok for mannen i gata. Målet med disse felgene var vel ikke å ha de kuleste hjula i landet Godt poeng, 20-25mm spacer kan jeg leve med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2014 Målte med vater og tommestokk på min med 10x20 et35 og da lå felgen ca 5 mm inn foran, og 15 mm bak på sportsunderstell. Har du kjøpt A5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 8, 2014 Målte med vater og tommestokk på min med 10x20 et35 og da lå felgen ca 5 mm inn foran, og 15 mm bak på sportsunderstell. Har du kjøpt A5? Okey. Nei, fatter har. Men han var gira på noe bredere, så ser ut til at brorsan kjøper felga jeg tenkte på isteden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 9, 2014 Hva er et på de 8,5 felgene da ? Jeg kjører med 8,5x19 et25 på min A5 med 255/35 , helt greit oppsett ... men nå som jeg har fått på RS skjermer foran så forsvinner de litt langt inn så må på med spacere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 9, 2014 Hva er et på de 8,5 felgene da ? Jeg kjører med 8,5x19 et25 på min A5 med 255/35 , helt greit oppsett ... men nå som jeg har fått på RS skjermer foran så forsvinner de litt langt inn så må på med spacere Felga jeg har er ET45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 9, 2014 Felga jeg har er ET45 Da bør du minimum ha 20mm spacere på denne for at det skal se greit ut .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 9, 2014 Da bør du minimum ha 20mm spacere på denne for at det skal se greit ut .... Ja var det jeg konkluderte med og, men ser ut som felga blir brukt på B6n til brodern isteden, der sklir de rimelig rett på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...