#1 Skrevet Januar 7, 2014 Hei har fått en klonkelyd når jeg kjører. Denne følger hastigheten på bilen, ikke turtall. Lyden høres ut som om den kommer ifra venstre drivaksling (4-trins). Høres ekstragodt ved svinging. Nåen som har vært borti dette ?? Har blitt ganske så høylytt nu, og har bynnt å vibrere i tillegg. Om det er drivakslingen, og noen har en til overs, ikke nøl med å ta kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2014 Har ikke mulighet for å måle, men er drivakslinger hos 4-trins og 5-trins girkasser like lang ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2014 Ingen som vet om akslingene er like lang ?? Dette haster litt !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2014 Hei har fått en klonkelyd når jeg kjører. Denne følger hastigheten på bilen, ikke turtall.Lyden høres ut som om den kommer ifra venstre drivaksling (4-trins). Høres ekstragodt ved svinging. Nåen som har vært borti dette ?? Har blitt ganske så høylytt nu, og har bynnt å vibrere i tillegg. Om det er drivakslingen, og noen har en til overs, ikke nøl med å ta kontakt Typisk drivknute problem/lyd det du beskriver. Det holder vanligvis å bytte bare drivknuta med mansjett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2014 Joda, men om noen har en komplett aksling tar jeg heller det. Ingen som har en drivaksling til overs.... ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2014 Fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...