Anbefalte innlegg

Selger et komplett passat 94mod skinn interiør med el-høydejustering. Det skal være komplett! Det er svart skinn!

 

Dette er ganske vanskelig å få tak i et som er i svart skinn og som ser fint ut! Så gi bud!

 

Setter prisen til 4000kr

 

Dette kan også byttes i et komplett skinn interiør til golf mk3 om noen har! Eller edition seter til golf mk3.

 

 

Send pm eller ring/sms på 97002710

 

-Knut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samme interiør som på dette bildet!

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme i original svart/grønn. Bytte aktuelt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump. Bakseter og dørpanel selges for 800kr til førstemann, ring 97002710 eller sms

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde vært intr hadde jeg bare vært komt så langt at jeg var igang med prosjektet mitt:) Og så er det litt langt å kjøre fra Sunnmøre dessverre.. Har du bilder av det aktuelle interiøret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har noen som kjører denne veien med lastebil ell noe så kunne det ordnes:) eller med easybring....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baksetene og dørdekslene er gratis til de som vil hente det!! Send sms på 97002710 eller send pm.

Førstemann til mølla!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.