#1 Skrevet Januar 7, 2014 Selger et komplett passat 94mod skinn interiør med el-høydejustering. Det skal være komplett! Det er svart skinn! Dette er ganske vanskelig å få tak i et som er i svart skinn og som ser fint ut! Så gi bud! Setter prisen til 4000kr Dette kan også byttes i et komplett skinn interiør til golf mk3 om noen har! Eller edition seter til golf mk3. Send pm eller ring/sms på 97002710 -Knut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2014 Det er samme interiør som på dette bildet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2014 Har samme i original svart/grønn. Bytte aktuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2014 Bump. Bakseter og dørpanel selges for 800kr til førstemann, ring 97002710 eller sms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2014 Dette hadde vært intr hadde jeg bare vært komt så langt at jeg var igang med prosjektet mitt:) Og så er det litt langt å kjøre fra Sunnmøre dessverre.. Har du bilder av det aktuelle interiøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2014 Om du har noen som kjører denne veien med lastebil ell noe så kunne det ordnes:) eller med easybring.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2014 Baksetene og dørdekslene er gratis til de som vil hente det!! Send sms på 97002710 eller send pm. Førstemann til mølla!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...