#1 Skrevet Januar 7, 2014 Klimapanel delenummer: 8l0 820 043B Noen som har satt seg litt inn i disse? Får endel feilkoder, samt mangler defrost funksjon. I første omgang trenger jeg og være sikker på selve kodingen er korrekt. Jeg har idag kode 04143, jeg tror dette er feil på modeller før 1997. Noen som har oversikt over de forskjellige kodene? Defroster fungerer kanskje ikke pga spjeld/motor sitter fast, men som sagt - vil først være sikker på kodingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2014 Mulig du finner hjelp med denne. 87-120 Climate control components in passenger compartment.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2014 Mulig du finner hjelp med denne. Genialt! Men de henviser heletiden til side 1-42. Her står det nok mye godsaker har du den og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2014 Sorry. Jeg fant denne ved å Google delenummeret. Så du kan vel prøve å Google det du er ute etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2014 Ok. Takk Har fått bekreftet at forrige eier har satt inn feil klimapanel, det er derfor jeg ikke får kodet inn det jeg mener er riktig. Stort skille på 96-97 modeller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...