#1 Skrevet Januar 7, 2014 nå er det sikkert mange som får seg en god latter, men bygger meg en golf mk2 og forstillinga på den ligner mest på en kosesjuk teddybjørn sett forfra ovenfra står hjulene slik \ / og det skikkelig.. åssen går man frem på å stille spissinga på denne tilbake til ca. 0? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2014 justere endeledd men noen små grader er nok til at bilen blir helt balle å kjøre men sånn på circaen må det gå ann å få det ved å justere endeleddene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2014 Vinklene er omtrent som skråstrekene jeg brukte som eksempel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2014 ja, men er en del å justere. har du bytta endeledd? og da evt skrudd dem helt inn? er MYE å justere på. er ikke så mye som skal til før det starter og synes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2014 Nå skal den ikke stå på 0... Kjører du -1,5 på Camber og +10 min på spissing får du perfekt kombinasjon som vesentlig bidrar til bedre kjøreegenskaper uten at dekk slites på innsiden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2014 greit at den ikke står helt balle før man skal til kontroll/justeringstime 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...