Sommerhjul og glassfiberfanger + sideskjørt til typ89 Audi Coupe quattro

Anbefalte innlegg

Siden bilen er solgt og boden full har jeg noen greier jeg gjerne skulle blitt kvitt.

For bilder, se https://www.dropbox.com/sh/memrw9v146xqbnp/Fba5z8hjOh

- 4 stk. slitte Toyo 225/45-17 sommerdekk på 17x7 ET38 Zito GR-7 felger. Tipper de er 5-6 år gamle. Møkkete og fæle som det fremgår av bildene, og minst en av dem har noen (les jeg) klart å kantkjøre. I tillegg har særlig èn av dem fått et belegg (se bildene) som ikke lot seg svampe vekk på de fem minuttene jeg gadd å prøve. Mulig at dette lar seg fjerne med litt mer tålmodighet og riktig vidundermiddel, men gir ingen garantier. Usikker på boltsirkel, men har vært montert på 1990 Audi Coupe quattro.

- Rieger framfanger + ett helt og to halve sideskjørt til 1990 Audi Coupe quattro. Aldri vært montert.

Usikker på hva detta er verdt, så setter utropsprisen til 1000,- for hjulsettet og 1000,- for glassfibergreiene, men kom gjerne med bud hvis du mener det er for dyrt. Pga. uhåndterlig størrelse og vekt har frister det lite å sende, men alt kan sees på og hentes i Drammensdistriktet.

Ta gjerne kontakt på mail: jonborgersen@hotmail.com eller tlf: 959 92 773.

Jon Borgersen

(gubben til Marianne)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.