Anbefalte innlegg

DSC_0241.jpg

Selger et pent og velholdt skinnratt til Golf 2. Produsert i Tyskland 05.92.

Rattet kommer fra en forhandler i Tyskland og ble kjøpt til min egen 86 Golf 2 GTI 16V, men blir for nytt til min stilmessig.

Det er et originalratt i skinn fra en VW Golf GTI 16V Edition One Blue.

Rattet er komplett, og pent til å være snart 22 år gammelt. Kun noen små-små rift (hakk) i skinnet på ene siden (jeg er pirkete).

Selges kr. 1.000,- + evnt. frakt.

DSC_0245.jpg

DSC_0256.jpg

DSC_0243.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe forskjell på dette rattet og vanlige gti/16v/g60/rallye ratt fra -88 modell og oppover?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er ordentlig skinnratt, skal det være sømmer bak på "eikene" og innvendig rundt hele rattet, om ikke så er det et vanlig G2 ratt :)

Dette rattet har sømmer der det skal være sømmer, så det er et ordentlig skinnratt og er kult å ha:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er veeeldig stor forskjell på skinn å plastratt :) hadde jeg hatt 1000,- å brenne av på et ratt. så hadde jeg slått til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke Golf for øyeblikket, men har veldig lyst på en MK II som ett prosjekt. Da hadde dette vært knall. Men litt kjedelig å begynne med rattet og så kanskje aldri få bilen :)

-Thelle-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er veeeldig stor forskjell på skinn å plastratt :) hadde jeg hatt 1000,- å brenne av på et ratt. så hadde jeg slått til

Hadde jeg enda visst det Dan for 1 år siden, for jeg ga bort mitt til en som skulle bygge "leke" Ola-bil til barnebarna sine...

Haha...for jeg hadde et slik et etter jeg ribba en Wolfsburg for mange års sia...(der motoren min kommer fra)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er meg dere svarer til angående skinn vs plastikk ratt, jeg vet jo selvfølgelig forskjellen på de, men er det noe forskjell på et "wolfsburg" eller "edition one" skinnratt kontra hvilket som helst annet skinnratt fra en golf gti/16v, g60 eller rallye mellom 1988-1991?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er meg dere svarer til angående skinn vs plastikk ratt, jeg vet jo selvfølgelig forskjellen på de, men er det noe forskjell på et "wolfsburg" eller "edition one" skinnratt kontra hvilket som helst annet skinnratt fra en golf gti/16v, g60 eller rallye mellom 1988-1991?

Jeg må ærlig innrømme at jeg kjenner ikke forskjellene, men det jeg vet er at rattet kommer fra en tysk registrert VW Golf GTI Edition One Blue.

Mulig man finner ut mer ut ifra produkt/varenummer som jeg har tatt bilde av? (321 419 660)

EDIT: Etter nærmere søk i ETKA viser det nummeret å tilhøre selve "canselling ring with slip ring" til rattet og ikke selve rattet, så da hjalp ikke det nummeret stort... Til info så er denne ringen for øvrig felles på Golf MK2 og MK3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan byttes i deler til Golf 2:

Alternativ 1.

- Originale helrøde baklykter (Color Magic serien fra Hella). Må være feilfrie og komplette.

- Originale sorte blinklykter til liten frontfanger (Hella). Må være feilfrie og komplette.

Alternativ 2.

- Støtfanger liten type med rød stripe (84-87´mod. GTI fanger foran og bak). Komplett og skadefritt.

Eller Cash kontant kr. 1000,- :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte du dette? Skal tro om dette passer min 1990 Passat Gt G60? Er ikke så veldig ulikt et originalt passat ratt fra 1990?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.