#1 Skrevet Januar 8, 2014 Jeg trenger en bakre luftbelg til allroad 4b. Rop ut dersom du har, eller vet om noen som har dette liggende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2014 Hei! Jeg har nettopp kjøpt 2 nye bakre til min da den lekker på ene sida, siden jeg bytter til uorginal type bytter jeg like godt på begge sider. Bilen min har gått 230 000km om den tette belgen har vært bytta eller ikke vet jeg ikke. men den er ivertfall tett.. kommer til å bytte innen etpar uker tenker jeg. Si fra om du er intr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2014 Har kanskje en liggende etter bytte..... skal sjekke i garasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2014 Jeg er absolutt interessert Trenger belgen så fort som mulig egentlig da den har sveket en stund allerede, med tiden har ikke strekt til å få skiftet denne. John; Flott om du gir beskjed så snart når du har fått sjekket det Helge; Finner jeg ikke noe innen den tid, så kjøper jeg den du har liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2014 Har en liggende B-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2014 IHei,fant en,tok sikkert vare på den pga at den er tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2014 Er dette en org belg? Det står org. belger på bilen bak, så hadde vært kjekt om jeg får to like.. Send bare info på pm, event også pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2014 Dette er den som var på bilen før eg byttet,er nok origina ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 11, 2014 ordna seg for deg? har demontert den tette nå, så klar til sending evnt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...