#1 Skrevet Januar 9, 2014 Noen som har en defekt rs2 radiator ? eller som kan fikse bilde med alle mål på den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2014 Slik ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2014 Ja jeg har sett dem der , dem gir kansje ikke all info jeg trenger til å få sveisa den 99% lik .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2014 Ops, hadde en fra s2 sedan som gikk i skraphaugen forrige uke. Skal se om jeg finner den igjen. Helt strøken bortsett fra ei flenge i siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2014 Må ikkje kaste sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2014 Jeg har en liggende den er tett, men rillene mellom kjøleribbene har begynt å falle ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2014 Ok I skal bare ta fullstendige mål av den så om noen gidder ta bilde og måle litt på den eller eventuelt sende så kan jeg dekke frakt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2014 Dekker du frakta, så er den din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2014 Ok , send kontonummer på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...