Anbefalte innlegg

Her en ny GTB1756VK fra Darkside som jeg vurderer å selge. Følger med orginal Bosch 4 bar map sensor - Bolt inn.

 

Kapasitet 230hk. Max trykk ved ca 2100 omdr. 31 psi.

 

På f.eks en 115Hk PD trenger man PD130/150 dyser. Skal da klare ca 220hk maks. IC bør oppgraderes.

 

pris anntydning 8000,-, Selvkost 11875,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde jo passet helt gull på min!! Hmmmmmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken oppgradering av IC ser du for deg trengs da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går nok fint med org, men en får nok litt høy innsugs temp ved hard kjøring over tid. Som da igjen gir økt eksos temp, og da kan det gå fort gæli. er det noe en må passe på ang diesel så er det eksos tempen!

 

Vær oppmerksom på at det blir litt tilpassning på langstillt motor. eksos huset kommer akkurat i kontakt med rammevangen..Dette fordi det må brukes en 10mm adapter på orginal eks.man. Det beste vil nok være å kappe av flens på eks.man og sveise på ny.

Ifm Petter L, skal den passe fint på tverrstillt med adpateren.

 

Er sikkert også bedre plass til vangen i en A6. Jeg har testet på en passat 3b.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde jo passet helt gull på min!! Hmmmmmm

 

Om du har 4M, så kan det hende jeg har klutch kit også.. (om det trengs..). Også det fra Darkside.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har 4M, så kan det hende jeg har klutch kit også.. (om det trengs..). Også det fra Darkside.

 

Jeg har en 2000 Passat 1,9 tdi 116 hk.

FWD.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær oppmerksom på at det blir litt tilpassning på langstillt motor. eksos huset kommer akkurat i kontakt med rammevangen..Dette fordi det må brukes en 10mm adapter på orginal eks.man. Det beste vil nok være å kappe av flens på eks.man og sveise på ny.

Ifm Petter L, skal den passe fint på tverrstillt med adpateren.

 

Har du prøvd å flytte motor og girkasse over til motsatt side? Det pleier å være litt justeringsmulighet i motorfestene, her med enda større turbo:

 

http://www.darksidedevelopments.co.uk/audi-a4-avant-1-9-8v-tdi-awx/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke tenkt på. Men det kan jo være et alternativ å prøve. Det er jo ikke mye som skal til. Men har vurdert å kappe flens av ex.mani og få sveiset på. Men vet du om det er noen ex.man som har samme flens som en 1756?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

darkside lager jo en finfin manifold med rett flens ;) han selger flensen også mener jeg på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei Har det enda.

 

Har og et sett PD150 dyser.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en passat 1.9tdi (avf 131hk) hidden tunet den til 175 hk kan jeg sette denne på og dra ut mere hk? evt hvor mye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kapasiteten skal være rundt 210-220 etter det jeg har av info. Pd 150 dyser gir seg vel også rundt der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.