Anbefalte innlegg

Hei igjen ! :)

Må bytte en knekt fjær foran, å tar likegodt begge sånn at alle er nye (nye bak i fjor). Har klart å importere rette fjærer fra Audi Tyskland etter mye styr, men de mener jeg må bytte begge (begge?) lagrene, oppe og nede ?

Jeg lurer egentlig på om det er noe spesielt jeg må vite eller verktøy jeg må ha + hva annet bør jeg evt bytte samtidig som vanligvis slites på A3 er ?

Jeg har ikke hatt audi før, bare bmw, å der virker sleggemekanikken min fint, men dette blir for pirkete for meg ettersom denne er av nyere type. Skal prøve å ikke ødelegge noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lurt å bytte fjærbeinslagrene når en er oppe med det. Bytta fjærer på en slik tidligere i år, var rimelig rett fram det. Fjærbeinslageret var på vei til å gå der. Eneste som var litt utfordrende, var at jeg ikke hadde en dyp nok ringnøkkel til mutteren på toppen. Fikk lurt det til med en åpen fastnøkkel.

Imrovisert fjærklemme: :)

2013-09-04 18.27.29.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den garasjen kjenner jeg igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lurt å bytte fjærbeinslagrene når en er oppe med det. Bytta fjærer på en slik tidligere i år, var rimelig rett fram det. Fjærbeinslageret var på vei til å gå der. Eneste som var litt utfordrende, var at jeg ikke hadde en dyp nok ringnøkkel til mutteren på toppen. Fikk lurt det til med en åpen fastnøkkel.

Imrovisert fjærklemme: :)

[ATTACH=CONFIG]211579[/ATTACH]

Takk for svar, har kjøpt komplette fjærbenslagre også, så satser på at det går rimelig greit da, peiling på size på den mutteren på toppen, så kan jeg kjøpe inn rette pipa i forvegen, skal gjøre det på lastebilverksted, så har problemer med litt for store/massive verktøy :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.