#1 Skrevet Januar 9, 2014 (endret) Skadet Audi S6 4,2 C4 96 mod med automat selges i deler, noen deler skal jeg beholde, men mye kommer for salg km stand 219 000, skadet front og noe bak Blant annet: -Sort Skinn interiør selges komplett med alt, inkludet dasjbord rollo ol. 6000 kr bud SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2014 Skadet Audi S6 4,2 C4 med automat selges i deler, noen deler skal jeg beholde, men mye kommer for salg Blant annet: -Sort Skinn interiør selges komplett med alt, inkludet dasjbord rollo ol. 6000 kr bud Hvordan er det med refleksplaten? Hel og i orden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2014 Hvordan er det med refleksplaten? Hel og i orden? Den har skade/sprekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2014 Den har skade/sprekk Stor sprekk? Bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2014 Hei! Interessert i bensintank og ratt. Pris og tilstand? Mvh Atle M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2014 Motor og gir til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2014 Tror det er for mye til å kunne brukes, skal sjekke mer Stor sprekk? Bilde? - - - Updated - - - Motor og gir til salgs? Vuredere å ha motoren, men gir er uansett for salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2014 Skal få sjekket Hei! Interessert i bensintank og ratt. Pris og tilstand? Mvh Atle M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2014 Selger du Fremre fjerbein? I så fall pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2014 Tror det er for mye til å kunne brukes, skal sjekke mer - - - Updated - - - Vuredere å ha motoren, men gir er uansett for salg Ok, ikke fullt så interesant da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2014 Jeg også er interessert i fjærbein med bremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 11, 2014 Er 4 eiket skinn ratt , tanken ser ok ut, vet ikke om det var 3 eller 4 eiket ratt du tenkte? Hei! Interessert i bensintank og ratt. Pris og tilstand? Mvh Atle M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 11, 2014 Selger du Fremre fjerbein? I så fall pris? Er iallfall en skive som er skadet, men vurdere å ha disse selv . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 12, 2014 Er 4 eiket skinn ratt , tanken ser ok ut, vet ikke om det var 3 eller 4 eiket ratt du tenkte? Hei! Er ute etter 3 eika ratt ja, har 4 eika! Kjøper tanken av deg eg då, er 1000 kr ok? Mvh Atle M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 12, 2014 Den har skade/sprekk Prøver igjen jeg Om det er stress å laste opp bilde her, så kan du sende bilde av plata på MMS til 95730311. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 13, 2014 Lagt noen dårlige mobil bilder, skal prøve å få start på bilen før demontert motor/gir osv. Men interiøret er bare å komme å hente:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 17, 2014 alle Bud på interiøret vurderes, da dette tar så mye plass når jeg demontere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 17, 2014 Hva slags felger og dekk står på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 18, 2014 selger ikke baksete ryggen løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 18, 2014 alle Bud på interiøret vurderes, da dette tar så mye plass når jeg demontere Bud sendt på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 19, 2014 selger ikke baksete ryggen løst? http://forum.vacn.no/showthread.php?245298-UR-S6-avant-bakseter-i-sort-skinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 4, 2014 Motor og gir vurders også solgt (da har litt mye biler deler liggende nå), kan selges med ledningsnett og jerne osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 9, 2014 Hei! Sitter det en rollo i denne, svart ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 10, 2014 Hei! Sitter det en rollo i denne, svart ? Solgte den med interiøret mener jeg, må sjekke kan ha en til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 10, 2014 Det går bra, jeg fikk tak i en Takk uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...