#26 Skrevet August 9, 2014 Har du tanken endå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 10, 2014 Hey! Har du begge caliptrene bak i ok stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 21, 2014 Hey!Har du begge caliptrene bak i ok stand? Må se på dei i neste uke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 23, 2014 Mye deler enda, tanken er enda ikke kommet ned:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 23, 2014 Heisann! Har du tannstang og bremsecalipter bak ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 23, 2014 Hei. Er det Bose stereo i denne, og gikk det eventuelt sammen resten av interiøret? Trenger en Bose-sub til C4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 23, 2014 tannstang har jeg, bremsecalipter bak er usikker på tilstand - - - Updated - - - Hei.Er det Bose stereo i denne, og gikk det eventuelt sammen resten av interiøret? Trenger en Bose-sub til C4.. ikke bose i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 18, 2014 motor og gir vurdres også solgt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 19, 2014 Er det samme bensin tank på denne som en 2.2t? Hvis du tar ned tanken og den passer min bil er jeg med på en budrunde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 20, 2014 Er det samme bensin tank på denne som en 2.2t? Hvis du tar ned tanken og den passer min bil er jeg med på en budrunde. Så på tanken men så ikke 100%, så tror ikke det er noe godt utganspunkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 4, 2015 Mye deler enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 5, 2015 Hei! Har du bakre travers fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 6, 2015 Har sendt deg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 9, 2015 Hei!Har du bakre travers fortsatt? ja den star på bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 9, 2015 Skudd i blinde, men du har vell tilfeldigvis ikke de tre dekselene nedi i framfangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 9, 2015 Skudd i blinde, men du har vell tilfeldigvis ikke de tre dekselene nedi i framfangeren? Skadet I front så har ikke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 5, 2017 mye deler enda, ikke motor og interiør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...