#1 Skrevet Januar 9, 2014 Hei! Har nå bodd i Bergen i litt over ett år, kommer opprinnelig fra en liten bygd litt utenfor Molde. Lurer enkelt og greit på om det er noen her inne som bor i Bergen området som driver med bilpleie? Har en A4 som trenger en god vask og en polering. Mvh Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2014 Christoffer Raa Kan sakene sine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2014 Takk for svar Kim André! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2014 Holder på med bilpleie jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2014 Jeg er også medlem i detailersclub :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2014 Driver med detailing jeg og...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...