#1 Skrevet Mai 29, 2005 Jeg tok en del kjørebilder først på dagen, og tenkte jeg skulle ta en runde på utstillingsplassen senere, men så gikk jeg tom for batteri litt før jeg hadde trodd, så det ble mest kjørebilder og lite bilder av folkelivet. Det kommer vel etterhvert fra andre tenker jeg... Edit: Har problemer med at jeg går over quota hos start.no, så jeg har fått lasta opp bildene på klubbens bildeserver i tillegg: http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album14 Edit: Fant et par til i nogenlunde fokus: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2005 MEGET bra bilder! Moro å se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2005 flere flere!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2005 hmmm... hva mangler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2005 hmmm... hva mangler? Hjelm tenker du på? Han kjørte en rolig runde med instruktør, så derfor har de ikke hjelm noen av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2005 Se der, ja! De bildene var kanon, Mr. Nordby! Du kan det der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2005 veldig bra bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 29, 2005 Hjelm tenker du på? Han kjørte en rolig runde med instruktør, så derfor har de ikke hjelm noen av de Så det du sier er at hvis jeg velger å kjøre med Caddyen på bane så slepper jeg hjelm? I og med at denne har 60hk og en toppfart som mange løper fra? Hjelm på bane er vel uten unntak... i alle fall var det slik i min tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 29, 2005 Forum-messig har dette vært ei kjip helg for oss som ikke har vært på Våler. Utrolig fine bilder fra banen. Håper jeg kommer meg med neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 29, 2005 Kjempefine bilder da:) Noen som har bilde av en blå/lilla A4 med startnr 10 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 29, 2005 Forum-messig har dette vært ei kjip helg for oss som ikke har vært på Våler. Utrolig fine bilder fra banen. Håper jeg kommer meg med neste år. Du sier no der, har ikke akkurat vært mest liv her på forumet i helga. Alle har vel vært på våler. Var der en liten tur sjøl idag. Mye fint å se der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 29, 2005 Så det du sier er at hvis jeg velger å kjøre med Caddyen på bane så slepper jeg hjelm? I og med at denne har 60hk og en toppfart som mange løper fra? Hjelm på bane er vel uten unntak... i alle fall var det slik i min tid. Nei, du slipper ikke hjelm hvis du kjører alene. Derimot med instruktør var det ikke tillatt med hjelm, ant. fordi man har lettere for å høre og se uten hjelm, siden man får råd og tips fra sidemannen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 29, 2005 Nei, du slipper ikke hjelm hvis du kjører alene. Derimot med instruktør var det ikke tillatt med hjelm, ant. fordi man har lettere for å høre og se uten hjelm, siden man får råd og tips fra sidemannen. Ok, da henger jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 29, 2005 Masse bra bilder her! Likte spesielt godt de fra banekjøringa. Det er bare å fortsette å fore oss som ikke kom oss ivei med bilder fra helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 29, 2005 Flotte bilder, er akkurat kommet hjem til Bergen etter en kjempe gøy helg ! Fikk kjørt mye på banen 11 ganger på lørdagen og en del ganger i dag Sum 150Km banekjøring Men bilen funket bra, kun en snurring når det regnet Og nesten i sandfellen på strekke Bremsene ble litt varm på slutten ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 29, 2005 dette var en topp helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 29, 2005 hvordan får man flere bilder en to per gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 29, 2005 dette var dagens tøffeste golf 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 29, 2005 audi bildene kommer på hjemme siden når den er oppe igjend i løpet av uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...