Vann i bagasjerommet på passat

Anbefalte innlegg

Hei

Far min har en Passat B6 2008 mod sedan som har begynt å lekke vann inn i bagasjerommet. Jeg har prøvd å spyle godt rundt lykter og bagasjerommet generelt, men finner ikke ut hvor det lekker inn. Vannet befinner seg i venstre "sidelomme" bak dekselet (ingenting på høyre side) og vannstanden blir ca 1cm.

Fant denne tråden: http://forum.vacn.no/showthread.php?70461-Vann-i-bagasjerom-p%E5-Passat

Men her var det ingen konkret konklusjon, så jeg prøver igjen.

Andreas Karlsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme side som tanklokk? A3en vår lekker der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er likt, men er verdt å sjekke ut. På min A4 rant vannet inn gjennom en skjøt i karosseriet, rett på siden av takrailsa. Ligger en gummi/plastlist som jeg fjernet og smørte inn med tec7.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min jo Bjørn:p hadde min inne hos møller 4 ganger før den ble tett jeg. De byttet bremselys 2 ganger først. Så byttet de hele bakluka 3 gangen. Før de 4 gang fant ut at det var gummilisten som satt på bilen som var skylden. Byttet den så ble det tett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde de byttet den tidligere hadde de spart mye. Ny luke med lakk er ikke gratis tror jeg:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takknemlig alle tipsene! Jeg har testa litt forskjellig og det kan(!) se ut som om det lekker rundt gummien hvor røret på bagasjerommet blir felt ned ved lukking. Har ikkje peiling på hva det heter så jeg legger ut et bilde av det...

passat bilde ferdig.png

(http://ecx.images-amazon.com/images/I/41hyr71ytpL.jpg)

men bare på førerside!!

Skal gi tilbakemelding om jeg finner ut av det!

Andreas

passat bilde.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.