#1 Skrevet Januar 9, 2014 Har problemer med å lufte bremser på min golf vr6 -92 mod. Har skifta alle røe og kalippere bak, men greier ikke å få lufta ut på alle hjula. Får ikke væske til høyre bakhjul. Greier å presse væske fra calipper og frem til beholder, men ikke andre veien. Abs blokka har en rørnippel som er litt større enn de andre, og det er denne som er problemet. Når jeg løsner denne og trør på pedalen, så kommer det ikke væske ut, men jeg kan presse væske inn til beholderen lett. den slipper heller ikke luft inn, så bremsene virker på de andre hjula selv med rørnippelen avkobla. Er det noe spesiell måte å lufte denne modellen, eller ????ABS pumpa starter å gå når jeg skrur på tenninga, men det virker nesten som det er en enveisventil . Har aldri hatt slike problemer med andre biler før. Noen forslag om hva som kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2014 prøv å lufte med motor igang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...