#1 Skrevet Januar 10, 2014 VW RNS510 navigasjon selges. Hel og pen. Kommer fra norsk bil, så denne er der ikke tvil om hvor den kommer fra.......... GPS-antenne medfølger. Pris: 5000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2014 er den med LED og dab eller uten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2014 Hei! Der er ikke DAB. LED er jeg faktisk usikker på. Jeg skal sjekke versjon. Den har original firmware, ikke tuklet med. Jeg har selv hatt med og uten LED i mine biler, men må si jeg ikke merket noe større forskjell....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2015 Har du denne enda? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2015 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...