#26 Skrevet Juni 2, 2005 Ser ut til at magnetventilen var montert rett alikevell. Hvorfor jeg ikke får rett ladetrykk når den er innkoblet strøm vet jeg ikke Legger ved et bilde av den forrige som var ødelagt. Kontakten mot luftfilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 3, 2005 Tja, føler meg fortsatt sikker på at det er en feilkobling i forbindelse med magnetventilen. Ventilen på bilde er ikke lik min, så jeg kan ikke si sikkert hvordan slangene skal kobles til. Du kan prøve å bytt om tilkoblingene; "Uttak fra Turbo" & "Uttak fra innsug" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 4, 2005 Da viser det seg at magnetventilen jeg kjøpte i nov.2004 var til en AAN motor og kontakt snudd feil side. Fikk ikke montert den slik den skulle,så snudde huset på den 90 grader.Ble feil uansett, men fikk da montert den inn til brakett på lmm slangen. Etter en samtale til mo så ordnet det seg idag. Cato du hadde rett! Kristian: STOR takk til deg! Test turen idag resulterte til blåst dump Legger ved bilde slik som den skal stå og slik den ble montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 5, 2005 Noen som har dele nr på løs mebran til WG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 5, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26245 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 6, 2005 Tusen Takk! Bestilt.575 +mva Litt Billigere En 19500 +mva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 10, 2005 Synes at jeg får så sent ladetrykk Kommer ikke max før 4000-4300 o/min men holder godt utover. Annen dump,så den er det ikke. Fikk rett ladetrykk da magnetventilen ble satt rett vei slik den skal være på min. (ventilen org.S4/S6) Ikke helt org turbo,men uansett så skal jeg vel få tidligere ladetrykk? Hører noen får max på 2800 o/min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...