Støtfanger Audi 80/90 Coupe

Anbefalte innlegg

Så en 1991 mod coupe her om dagen med en type støtfanger jeg ikke har sett før.Det var ikke den standard 80 fangeren og heller ikke S2 fanger.Finnes det andre fangere til disse bilene?

Denne typen jeg så passer perfekt til mitt støtfanger ombyggings prosjekt ..

 

Noen som vet og eventuellt kan hjelpe meg med bilder så jeg får identifisert den.

 

Og ett spørsmål til:

 

Hva er forskejellen på 80 og 90?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en 1991 mod coupe her om dagen med en type støtfanger jeg ikke har sett før.Det var ikke den standard 80 fangeren og heller ikke S2 fanger.Finnes det andre fangere til disse bilene?

Denne typen jeg så passer perfekt til mitt støtfanger ombyggings prosjekt ..

 

Noen som vet og eventuellt kan hjelpe meg med bilder så jeg får identifisert den.

 

Og ett spørsmål til:

 

Hva er forskejellen på 80 og 90?

Coupe og 90 har en annen fanger enn 80'n.

Blinklysene er flyttet ned i fangeren sammen med tåkelysene.

 

90 ble kun levert med femmere, og andre fangere. Andre lister på dørene, og terskellister blandt annet.

 

Regner med det var en slik fanger? http://www.ondsofa.org/auto/P1190035.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm ..var ikke en slik nei.Hvis jeg skal sammenligne den med noen så var den kanskje litt lik S2 fangeren men de nederste dekslene var ikke i ett hvis du skjønner.Det var ett lite mellomrom mellom de ytterste dekslene og det mitterste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He,he ikke denn eller...

Må prøve å få tatt ett bilde av den bilen å legge ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.